Liso Vliegengordijnen

Liso Vliegengordijnen

Een Vliegengordijn Kopen doet u bij Liso Vliegengordijnen - Sinds 1995 de specialist in verschillende soorten Vliegengordijnen, Hulzengordijnen, Aluminium Kettinggordijnen, PVC Draadgordijnen in heel veel verschillende kleuren en motieven. Liso ® Vliegengordijnen - Sinds 1995 bewezen de beste!
9,6
Filter 5156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5155 met beschrijving

Taal

• Brenda
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Zeer goede kwaliteit, snelle levering!

• A L Nugteren
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Prima in orde geen problemen

• Hoe beoordeel je Liso Vliegengordijnen?

• Mevr. Elbers

Supersnelle levering !

• Truus Aardema
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Zeer tevreden over mijn zelfmaak vliegengordijn, mede door de goede beschrijving!

• Irene
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Op de foto zag het er veel beter uit. Kijk goed naar het retourbeleid. Je bent gelijk weer verzendkosten kwijt om te retourneren en er hangen veel regeltjes aan vast.

• Cindy Kasius
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Zo blij met Liso vliegengordijnen!!!

• Karlijn Jongman
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Top kwaliteit! Goede service en volgende dag in huis.

• geen
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Levering precies wat ik wilde en veel sneller dan beloofd.

• Ruben M
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Bestellen was makkelijk snel en praktisch.
    De foto's op de website zijn duidelijk maar ik zou graag foto's zien waarop je de slierten ziet in iemands handen dan heb je een beter gevoel bij de schaal en hoe groot ze echt zijn. De slierten die we nu hebben waren iets groter/dikker dan verwacht maar wel prima.
    Leveren duurde ook iets langer dan verwacht. Maar verder niet storend. Netjes verpakt in stevige doos.
    Ophangen was een eitje en hangt snel op de juiste manier. Extra haakjes erbij besteld om hem in de winter ergens weg te kunnen hangen.

• Ed
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Goede service en snel geleverd

• Willem De Rooij
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Snelle levering en keurig afgewerkt materiaal. Echt een aanwinst voor je woninguitstraling.

• Gerda
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Eerder dan verwacht was het doe het zelf pakket bezorgd. Keurig verzorgd, goede handleiding en nu lekker knutselen.

• F B van der Ploeg
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

deze zijn echt de beste! Snelle verzending en goede materialen!

• Peter Loosbroek v.
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Gewoon goed en mooi op tijd

• Rob
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Fijn en goed product eenvoudig zelf te doen

• Ada Maurik
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Goede communicatie toen bleek dat de hulsjes die ik had besteld nog niet leverbaar waren. Inmiddels de bestelling in huis. Prima materiaal, nu ermee aan de slag om ons vliegengordijn te voorzien van de nieuwe kleur hulszen..

• Irwin
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Was niet in voorraad maar ik kon hem alvast bestellen. Binnen afgesproken tijd weer leverbaar. Allemaal top geregeld. Vliegengordijn is van goede kwaliteit. Heel tevreden mee

Antwoord van Liso Vliegengordijnen

Goedemiddag,

Dank voor uw review, hier zijn we altijd heel blij mee.

Even vanuit ons een rectificatie m.b.t. de opmerking over de levering via GLS.
    Dit is onze schuld. De levering met hulzen kwam later dan verwacht. We hadden op zondag de gehele bestelling al ingepakt en verzendklaar gemaakt zodat we er op maandag, als de levering kwam, alleen nog de hulzen aan toe hoefden te voegen. De levering hulzen kwam helaas pas woensdag ochtend. We hebben toen direct de hulzen aan de bestelling toegevoegd zodat het pakket verstuurd kon worden. Zodoende is het pas op donderdag bezorgd ;)

• Lonneke
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Fijn contact, snelle verzendig! En het blijft een top gordijn. Inmiddels naar 10 jaar de 2de nu in elkaar gemaakt. Meerdere mensen in de omgeving hebben hem ook. Werkt goed.

• esther meijer
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

super goed geholpen .we werden zelfs gebeld of het wel klopte de bestelling .ik zelf had een fout gemaakt ,dus heel blij dat ze belde .wat een mooie kwaliteit en ophangen was zo gebeurd .

• Ronald de Jong
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Snelle levering van kwalitatieve producten.